ترسناک ترین هتل دنیا، هتل نیچر وایو اسکایلُج در کاسکوی پرو

ترسناک ترین هتل دنیا، هتل نیچر وایو اسکایلُج در کاسکوی پرو

هتل “نیچر وایو اسکایلُج” در کاسکوی پرو دارای ۳ کپسول شفاف است که در کناره‌ کوه در ارتفاع ۱۳۱۲ متری از سطح زمین و بر فراز دره‌ زیبای سِکرِد که زمانی قلب امپراتوری اینکاها بود، احداث‌ شده است.

رسیدن به این هتل خودش داستان دیگری است اما به‌ محض رسیدن، ماجراجویان می‌توانند از نمای فوق‌العاده زیبای این بهشت طبیعی لذت ببرند.

 

هر یک از این کپسول‌های معلق در اندازه‌های ۲۴×۸ پایی و از چهارچوب‌های آلومینیومی مخصوص و پلی کربنات مقاوم در برابر شرایط جوی ساخته‌شده‌اند.

این قالب‌های آلومینیومی سبک اما بسیار مستحکم، به کمک آهن در یک‌سوی کوه متصل شده‌اند و مسئولین هتل مصرند که نگرانی از بابت امنیت آن وجود ندارد.

چهار تخت خواب، اتاق غذاخوری بسیار کوچک و یک دستشویی مستقل از ویژگی‌های هر کپسول‌ است. در ضمن هر کپسول را می‌توان برای سکونت حداکثر ۸ نفر تنظیم کرد.

دیوارهای شیشه‌ای به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا از نمای تقریباً ۳۶۰ درجه‌ی دره زیر پایشان لذت ببرند و در عین‌ حال از طریق ۴ کانال تهویه تعبیه‌ شده در کپسول از هوای تازه کوهستان لذت ببرند. البته به‌ منظور حفظ حریم خصوصی مسافران روی دیوارهای شیشه‌ای پرده هم نصب‌شده است.

رسیدن به این هتل سه کپسوله به خاطر ساخته‌ شدن در ارتفاع بالا و عمودی بودن برخی مسیرها برای بیشتر جهانگردان غیرممکن است به‌ گونه‌ای که فقط کوهنوردان بسیار حرفه‌ای و باتجربه می‌توانند از آنجا عبور کنند. از این‌ رو مسئولین هتل مسیری را ساخته‌اند که به یک سیستم امنیتی مجهز است و هر کسی می‌تواند از طریق آن به هتل برسد. با این‌حال هنوز بازدیدکنندگان باید از نردبان‌های فلزی و پل‌های باریک بگذرند و از کابل‌های فلزی آویزان شوند تا بالاخره به مقصد برسند.

همان‌طور که احتمالاً حدس زده‌اید هزینه اقامت در این هتل ارزان نیست و شبی ۳۰۰ دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد سفارش