خدمات معماری

خانهخدمات معماری

 

خدمات مختلفی که در بخش “خدمات معماری” توسط  “استودیو معمارینه” انجام می شود شامل:

 

خدمات طراحی نقشه:

طراحی نقشه یا پلان یکی از مهم ترین بخش های ساخت و ساز است که توجه به آن و طراحی و اجرای درست آن موجب راحتی، رضایت و استفاده مناسب از فضاهای موجود می شود.

 

خدمات طراحی و اجرای معماری بنا و ساختمان:

طراحی و اجرای معماری بنا یا ساختمان به موارد مختلفی بستگی دارد، این موارد با توجه به نوع و سبک معماری مورد نظر، موقعیت مکانی، مطالعات و برنامه ریزی هایی که انجام می شود طی یک زمانبندی مشخص انجام می شود.

 

خدمات طراحی و اجرای معماری داخلی:

در این بخش خدمات طراحی و اجرای فضاهای داخلی، شامل معماری ظاهری، رنگ، متریال و … می شود. همه این کارها با توجه به نوع و سبک معماری مورد نظر، کارکرد، موقعیت مکانی، مطالعات، اهداف و برنامه ریزی طی یک زمانبندی مشخص انجام می شود.

 

خدمات دکوراسیون داخلی:

دکوراسیون داخلی شامل طراحی، تهیه و تولید اسباب و اجرای یک دکور مناسب برای فضاهای داخلی می شود. دکوراسیون داخلی با توجه به امکانات، فضای موجود، مفاهیم و سلیقه شما انجام می شود.

 

خدمات طراحی و اجرای فضاهای عمومی:

معماری فضاهای عمومی یک شهر، مجموعه یا ساختمان نیاز به مطالعات و خلاقیت بالایی دارد، دلیل این همه اهمیت رساندن معنا و مفهوم به شهروند یا مخاطب است.

 

خدمات مرمت و بازسازی:

یک طراحی که کهنه شده، کاربرد ندارد یا مطابق سلیقه مشتری نیست رو در نظر بگیرید، ما برای مرمت و بازسازی همچین فضاهایی، با توجه به مفاهیم معماری و نیازهای موجود، آمادگی کافی رو داریم.

 

خدمات طراحی و اجرای سازه های فیزیکی و المان:

یک سازه و المان زیبا، خلاقانه، مفهومی، هنری، معنا گرا یا دنبال کننده یک سبک خاص نیازمند طراحی و اجرای یک تیم متخصص است که بنا به نیاز مشتریان این خدمات انجام می شود.

 

سبد سفارش